torsdag 22 januari 2015

Torsdagens

Kursen är bra, mycket diskussion och erfarenhetsutbyte. Sprang på en reablus på väg till tåget hem också. Ja, det kan slumpa sig så ibland.
Nu väntar en halvdag på kursen så jag hinner gästspela på jobbet innan jag ska på utvecklingssamtal i skolan. Hinner springa före bokcirkeln? Time will tell.


dagens blålila bidrag från COS, prickarna från Lindex och ja, självklart såg vi Sveriges Mästerkock igår... iiih det är som vanligt spännande och bra och jag fattar inte varför jag fastnar så för det programmet

5 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Finfin idag! Gillar prickarna. Såklart ;)

Fliselin sa...

Gillar också prickar! Det kräver sin kvinna att få ihop tillvaron med alla aktiviteter. Show us the Rea-fynd! Jag har inte handlat på galet länge.... Iofs bra men nu känns garderoben lite tråkig...

Frida sa...

Prickar, jag älskar prickar!

Camillas dagar sa...

Men, en sån där kofta har jag ju också någonstans. :) Tack för påminnelsen.

Librarybeth sa...

Iwillnot: thänx, prickar is da shit!

Fliselin: reafynd kommer nog på snart, annars får jag knäppa en bild ändå ;D och jäpp, planering är a och o.

Frida: kan det vara så att prickar är bästa mönstret??!

Camilla: du ser! nu är det dags att du tar fram den!