onsdag 19 december 2012

Leokrage

En leokrage kom i min väg igår på lunchen. Mitt i julklappsbestyren ropade den på mig och vi är redan så goda vänner. Den får komplettera dagens klänning från Esprit. En gammal skön sak; A-linjeformad och fickor, vad mer kan man begära.
Jag har en förmåga att falla för lite "söta" klänningar vilket jag inte alltid känner mig så nöjd med. I synnerhet inte om jag får för mig att jag verkligen borde ha mer tuffa klänningar.
Vad jag nu menar med det.
- Men ååh, nu köpte jag en sån där gulligullsöt klänning igen.....
Kanske blir det ibland lite för mycket prep för mitt eget bästa.
Skorna är de däringa broguesen från Din Sko.

6 kommentarer:

Frida sa...

Leokrage! Det är ju helt genialt! Så himla snygg!
/leolover

Sanna sa...

Alltid lika snygg! God Jul!

Spader Madame sa...

Så himla snyggt!

Fliselin sa...

Den är ju given, den fina leokragen! Så snyggt! Måste kollas in! Jag lämnde tillbaka den rosa jag hade hemma på prov så behovet av liten pälskrage är ännu ej löst...

Anonym sa...

Vad fin du är!
Leo är pricken (!) över i :)
Och ja, jag hänger fortfarande med på klänningsveckans tredje dag.
/Karin

Vesnas vardag sa...

Vart hittade du den fina?