onsdag 19 december 2012

Dags igen

Jaha, då är det dags att få bilens dom. Det handlar om bilbesiktningen, denna fest, denna glädjens dag!
- Vi får helt enkelt se det som att vi får veta vad som behövs lagas på bilen, säger Mannen.
Tänk, han kan se något positivt i allt.
Och som vanligt är det viktigt att jag undviker Cruella de Vil-kappan eftersom den ger mig en air av lyxhustru - allt enligt Mannen, vilket inte är kompatibelt med bilbesiktning.
Ni som läst bloggen ett tag och minns förra årets vända till Bilprovningen minns att Mannen avstyrde mitt val av ytterplagg när jag skulle bege mig dit.
Personligen tror jag att den eminenta personalen på Bilprovningen checkar av bilens kondition på bästa sätt oavsett bilägarens ytterkläder....
Jag menar bilen ger mig knappast en air av lyxhustru.....

Inga kommentarer: