måndag 10 december 2012

Adventstävling - snart tredje advent



Här sitter jag och sippar på glögg, testar någon med lingonsmak, Mannen tyckte inte den var något att hänga i julgranen (höhö) men jag lyckas nog få i mig den. Tycker den är rätt god jag. 
Och det här känns rent av som en tradition - nog måste en vacker kökshandduk vara med i adventstävlingen?! Så passa på nu, här kommer det du kan vinna i tredje advent!

Lämna en kommentar, säg en julklapp du gärna skulle vilja packa upp och du kan vinna en söt kökshandduk från Ekelund, handduken mäter 48x70 cm och är i bomull.
Och som alltid blir det lottdragning på söndag! Go!

10 kommentarer:

Lisa sa...

Jag vill vara med och jag önskar mig nog en i-pad :)

Anonym sa...

Härligt jag är med. Jag vill oxå ta upp en I pad i julklappen. Kram från Nickan

Fliselin sa...

Satsar på att vara med igen! Vill gärna ha en brännare så jag kan göra creme brule till nyår...

Anonym sa...

Vilken väldigt söt julkökshandduk! Den skulle verkligen passa... Jag skulle gärna packa upp en stor chokladöverdragen marsipangris som var bara min, men som var stor nog att bjuda på, om jag ville.
Annika

Anonym sa...

Klart jag vill vara med och vinna den juliga handduken, fin!
Önskar mig gärna en upplevelse, t ex en Spa-resa vore inte så tokigt.
Agnes

Camillas dagar sa...

Jag vill gärna vara med och önskar mig en avkopplande hotellvistelse i julklapp, att utnyttja efter jul (vilket ju redan är bokat). ;)
*håller tummarna*

Lotta Hultman sa...

Jag skulle vilja plocka upp ett presentkort på en PT så jag äntligen får tummen ur och tar tag i träningen;) Kanske tur att jag ingen choklad vann förra veckan;)

Villa Frejas bokblogg sa...

Jag vill gärna vara med och tävla... och jag hade gärna packat upp biljetter till en resa för hela familjen ur ett fint paket.

Anonym sa...

Jag hade gärna packat upp en ny varm halsduk! Hanna Forsberg

Anonym sa...

Börjar bli en tradition att vara med i din advent tävling =)

Till barnen så säger jag alltid att jag önskar mig snälla barn.
Av mannen min så vill jag ha en ny telefon (gärna iPhone 5)i ett fint paket =)
Hoppas tomten har tyckt att jag har varit snäll i år!
/Maria