tisdag 18 december 2012

Med ett par dagar kvar till lite ledigt

Vad filosoferar Libby över idag, denna tisdagsmorgon där snön smälter utanför fönstret och det är så där evinnerligt svart ute. Ja, jag är rädd att det inte är direkt snillen spekulerar på hög nivå. Tankarna rör sig segt och mest är hon förundrad över att det är sådan skillnad i smak på 3%-ig mjölk (fanns lite kvar sedan gårdagens tomtegrötssession) och den med 1,5% fett. Nämen ojsan vad det  är riktigt gott med go'mjölken.
På den nivån är det.
Meeen hon ska nog få något gjort idag också vad det lider.
Dagens klänning är en gammal favorit, från Sisters (inköpt väldigt länge sedan) och till det en kofta som jag brukar damma av så här till juletider, från Flash, också med många år på nacken. Tar med mina pulsvärmare för säkerhets skull. Och stövlarna är mina ständiga följeslagare, extra bra när man har lite känning åt benhinnorna.
Ja, man måste tänka på allt.

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

Inget slår gamla favoriter. Fin!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Fin klänning! Kul när de kan hänga med, utan att bli trista och fel.

yllet sa...

fint!!

Librarybeth sa...

Spader Madame: Word, Spader!!!

I will not: tack, ja vissa har den förmågan och det är både roligt och ekonomiskt! För att inte tala om miljövänligt. Vilket eeeh förstås inte hindrar mig från att leta efter NYA favoriter!

Librarybeth sa...

Yllet: tack Yllet!!