onsdag 19 december 2012

Några olika alternativ

Men hoppla vad många som är med och tävlar om Överlevnadskit för mellandagarna!
Roligt roligt!

Och jag blir förstås vääääldigt nyfiken, några av de tävlande hör väl hemma i alternativ A medan andra  kanske skulle välja ett annat... säkert finns det ännu fler alternativ.
Roligt är det i vilket fall som helst!


A) man läser bloggen av & till/ofta och kommenterar när andan faller på
B) man hänger här men tänker ååååh, jag orkar inte kommentera, måste man logga in någonstans?
C) man har nyss hittat hit och undrar vad är det här för nåt - ah en tävling, den tar jag!
D) man gillar tävlingar och i synnerhet Överlevnadskit för mellandagarna

4 kommentarer:

Anonym sa...

HohoHo i juletider. Jag är en A tjej. Mycket trevlig blogg den bästa.
Trevlig mitt i veckan dag . Kram från Nickan

Camillas dagar sa...

A-tjej här, men jag har ju nyss vunnit och låter andra tävla i stället. :)
Kram!
Har du fått mitt mail med adressen? Annars kolla skräpposten, om det kan finnas där. Har skickat via Facebook också.

Librarybeth sa...

Nickan: :D och en synnerligen fin onsdag till dig!!!

Camilla: :D givet!!
Och nu har jag fått ditt mejl o vinst är på G!! Hoppas den hinner hem till dig innan jul!!!

yllet sa...

Jag är ju ett A-alternativ. Kombinerat med lite C? :)