tisdag 25 december 2012

På juldagen tar vi det vääääldigt lugnt



Leker lite med min julklapp - Min Garmin Forerunner. Det är Kärlek vid första ögonkastet puss puss puss - ska bara fatta hur man ställer in klocktiden så är den redo för ett test i verkligheten men det är mycket möjligt att det testet får lov att anstå till morgondagen. Det är så att säga inte mycket action här idag.
I give you - en Juldagslista (kopiera gärna)
Dagens...
motion så här långt; från soffan till tvättstugan och tillbaka
favoritsysselsättning; läsa bok
planering av födointag; gissningsvis julmatsrester och X antal chokladbitar
om variation krävs; då får det bli film
outfit: slitna skrota-hemma-brallor och varm tröja i ull
val av makeup: none
känsla i kroppen: skönt tillbakalutad liksom - jag orkar precis skala en mandarin

10 kommentarer:

Carina sa...

Hej ikväll /natt börjar aras rea på
webben Du som brukar handla där kanske kan svara mig
hur är storlekarna jämfört m tex h&m

Carina sa...

Zaras rea ska det vara

Librarybeth sa...

Carina: jag har kunnat ha M i blusar och tröjor men man kan gå riktigt bet ibland. Beställde en stickad i M och måtten på den tröjan var heltokiga - måste ha varit ett undantag. Byxor vet jag inte - kan inte ha deras byxor. Skulle säga att de ligger nära HM men en del klänningar är små i storlekarna.
Skor har jag provat men upplevt som en smula hårda. Ytterkläder som kappor, då skulle jag få gå upp en storlek tror jag!
Ska också kolla in rean!!! Kan finnas mkt fint där!

Carina sa...

Tack rara

Camillas dagar sa...

Perfekt julklapp! :D
Jag fick också en pulsklocka (Polar) förra julen och använder den mycket i perioder. :)
Lite bökigt innan man får till det, jag brukar inte ha speciellt svårt att förstå mig på tekniska prylar, men de där pulsklockorna de spelar i en egen division på något vis.
Lycka till!

mamma P sa...

Vilken fin present! Vi önskar dig en fortsatt lugn och fridfull jul härifrån grannstaden

hallinbloggar sa...

Härligt det låter. Vi har träffat släkta i två dagar så idag blir vår mysdag. Vilken fin julklapp! God fortsättning!

Anonym sa...

Kul julklapp, förstår att du är nöjd. Vi gjorde inte heller många knop igår. Det är ju så det ska vara. Lugnt och skönt och mysigt. Hör gärna av dig om du åker nåt till svärisarna, för då kunde vi kanske ses på GK på en fika. Vi har ju en del att uppdatera. God fortsättning! Kram Anna panna

Anonym sa...

Vilken grej! Perfekt! God fortsättning!

Librarybeth sa...

Camilla: Garmin och jag kommer överens så här långt!!

Syster Y: same to you!!!

Hallin: mys på!

Anna panna: absolut!! Svärisarna blir t trettonhelgen tror jag men då ska också svägerskan firas! Måste få till en uppdatering på GK!

Mia: exakt!!! Perfekt är ordet ;D