onsdag 19 december 2012

Lille bil, lille bil, lille söte bilen

Jaha.
- Du har lite småfix här, som bilprovningskillen uttryckte sig.
Och runt omkring mig står herrar i blandade åldrar och lyssnar på alla småfix. Samma känsla av lättad som när jag kommer från tandis när jag lämnar stället med min lille bil. Det ska nog ordna sig, bilen. Vi har varit med förr och man har ju en HEL månad på sig för småfixandet.
Men nästa bil ska bli en sån där som inte har småfix! Och så vill jag ha besiktningstid på sommaren.

3 kommentarer:

Linda sa...

Hoppas det inte var så många småfix. Man vill ju inte drunkna i småfix;)

Camillas dagar sa...

Åh, skönt att det inte var något värre. :) Japp, bilbesikting och tandläkare är lite same same...
man vet aldrig vad de hittar!

Librarybeth sa...

Linda: präääcis - även småfix kostar!!!

Camilla: köstar gör det!!