onsdag 5 december 2012

Rätt rustad

Nu gäller det att inte frysa sig igenom onsdagen. Det ska jobbas, letas små julklappar på lunchen till julfest och det måste skyndas till klassjulfest.
Det ska nog gå.
Behöver bara en tidsloop som gör att jag kan stoppa tiden lite så att julklappsshoppingen går apsnabbt och att jag har värsta flytet med spånkan till julfesten efter jobbet.
Med min överåriga men ack så pålitliga luvjacka (maxad med ull) från Esprit känner jag mig rätt rustad. Tar man lång vit tröja från HM och kjol från Åhléns samt pulsvärmare från Nickans stickor kan det nog inte gå fel.
Det var dagens!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusig som vanligt. Ja nu får man använda pulsvärmare igen. Kram från en som är insnöad med förkylning veckan ut.
Nickan.

Librarybeth sa...

Nickan: tack, Nickan - vi ses i nästa vecka!!! Ta hand om dig!!