söndag 15 april 2012

Jaha sen då

Ja, sedan var jag så trött att jag landade i soffan (den sunkiga) och såg en film tillsammans med mina två äldsta. En vacker, stark och sorglig film; Restless. Så grinade vi lite ihop och ja då kom Mannen hem från sin megalånga runda på 2,5 mil och då fick jag en löparrapport, är också sugen på en lång vända men det får vänta till nästa helg.
Sedan hämtade hann Mannen sushi men det föll inte så väl ut. Det var väl en himla tur vi hade rester kvar från igår... Sen var jag ännu mera lattrött och orkade inget mer än att ligga i sunksoffan och filosofera och göra mangainspirerade bilder med Monki Mi-appen.
Till sist lyckades jag resa mig ur sunksoffan och göra några viktiga val. Det fick bli två Mavala-favoriter, älsklingarna från förra sommaren; Waikki orange och Blue curaçao.
Nu är det snart arbetsvecka och jag måste snickra ihop en matsäck till min yngsta till imorgon.
Mer ansträngande än så vill jag inte ha det just nu. En kopp te tack. Och en knäcke.

2 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Lite sugen på de nya Malvia lacken du köpte, superfina. :)

Librarybeth sa...

Vesna: mmm, å jag vill ha de andra färgerna i samma kollektion också!