fredag 27 april 2012

En kvällens - nu sticker jag till landshövdingen!



9 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Hen snygging! :) Ha en trevlig kväll.

Lisa sa...

Hälsa hövdingen!

Åsa sa...

vilken snygg klänning och jag önskar dig en trevlig kväll med landshövdingen :-)
kram Åsa

Camillas dagar sa...

Fina, fina du! Hoppas att du fick en trevlig kväll trots att du kände dig lite trött.
Kramar!

Garderobenmin sa...

Ah, residensmiddag...det har jag också varit på!

mis(s)match sa...

Vilken söt klänning!! Du är toppenfin!

Fliselin sa...

Häftigt!

Librarybeth sa...

Vesna: thanks, kvällen blev intressant!

Lisa: passade på att prata lite bibliotek med hövdingen...!

Åsa: tackar!!

Camilla: jag gick igång på alla cylindrar igen!

liten: intressant eller hur!

mis(s)match: tack mm!!!

Fliselin: ja, eller hur!

bibbaeva sa...

Får man fråga vad anledningen är, till den tjusiga festligheten! Behöver jag säga att du är snyggast?