måndag 30 april 2012

Afton fast än så länge bara morgon

Då är det sista april då, djisus - det gick undan att komma hit.
Planen är att jobba halvdag och sedan skynda hem till lediga barn och grilla något till lunch. Låter som en bra idé - inte sant.
Sedan blir det traditionsenligt firande med alla mina syskon, syskonbarn och mormor&morfar.
Dagens består av den där kjolen från Gwyneth P. äh.. jag menar Lindex. Jag håller som bäst på att vänja mig vid längden, har inte bestämt mig för vad jag tycker.
Tröjan tvekar jag dock inte om. Lång superskön tunnstickad tröja från Monki (webshop) och scarf från MQ herr och så lite prickiga strumps och Converse till det.
Trevlig valborgsmässodag o. afton.

5 kommentarer:

bibbaeva sa...

Nepp det blir ingen copycat av det där. Hur snygg jag än tycker att du är. Det saknas helt enkelt i min garderob! Trevlig valborg, Libby!

Fliselin sa...

Ha en trevlig Valborg! Visste inte att bibblan var öppet idag! Skönt med kortare dag i alla fall.
Vilken härlig utflykt ni verkade ha igår. Vi ska utflykta imorgon. Ingen löpning pga halsont och huvudvärk... fy!

hallinbloggar sa...

Låter som en urmysig Valborg. Själv blir det hemmamys. Har längtat efter soffan : ) Så fin du är. tyckr längden är fin och känns lite "ny"!

Vesnas vardag sa...

Ha en trevlig valborg. :)

Anna sa...

är det den tubklänningen?!
gillar längden!
älskar mixen av prick och rand, + de härliga Conversen!