onsdag 4 april 2012

Silver och grått

Jag fortsätter att vara motarbetad av vädret. Flera minusgrader ute just nu men den uppmärksamme ser att jag fullkomligt ignorerar dessa fakta.
Fryser jag på jobbet kan jag alltid flytta in i min tubsjal igen... Verkar inte som att det ska bli någon värme till påskhelgen heller. Ledig är man i vilket fall som helst och det känns väldigt välkommet just nu.
Dymmelonsdag idag va? Jag sportar top från HM, tunn (brr) kofta från La Redoute, byxor frk, silverglittersocka Twilfit och pjuck Vagabond.

10 kommentarer:

bibbaeva sa...

Wow, vad läckert! Du blir (som vanligt) finaste bibbatjejen)((sorry Nickan))

Nickan sa...

Håller med B-Eva. Lika tjusig som vanligt. Lila idag med inslag av fjäder. Kram.

mis(s)match sa...

Oh, du vågade dig oxå an fotoprint! Fint!

Att ha det gott sa...

super snyggt

Vesnas vardag sa...

Läckert med glittriga strumpor till.

Librarybeth sa...

bibbaeva: *niger fint* - kram bibbaeva!

Nickan: gillade din påskinspodagens!!!

mm: japp! den är riktigt kul... och fin!!

Atthadetgott: thanks!

Vesna: tyckte jag behövde lite glitter på torsdagen... ;)

Akan-Kakan sa...

Oh, så fint! Och med glitterstrumpor och allt! (Jag trodde inte rödhåriga kunde ha ljusgrått, men du bevisar helt klart att detta var fel!)

hallinbloggar sa...

Men så fint. Och så snyggt du fått till det med alla detaljer! Härmade dig och köpte en likadan när jag såg hur snygg den var på!!

Camillas dagar sa...

Stilig och absolut inte "grå".
Kram!

Librarybeth sa...

Akan-Kakan: :D javisst kan redheds ha ljusgrått!!

Hallin: tack Hallin, visst är den rolig fotoprinttopen!!

Camilla: thanks Camilla - kram!!