torsdag 12 april 2012

På konferensen part three


Typ en kvällens, klänning Jeane Blush.

8 kommentarer:

bibbaeva sa...

Hoppas det blev en riktigt trevlig kväll!

Akan-Kakan sa...

Snygg-Libby! Och vårig med bara ben också!

Vesnas vardag sa...

Så snyggt! :) Borde använda min lite oftare ser jag.

Fliselin sa...

Favorit! är det ljust grå strumpisar eller hudfärg? Snyggt i alla fall! Jag snuskar också med löparkläderna, skulle bli så mkt tvätt annars... tack förtips med vätskan vid löpning.
Ha fin dag!

Librarybeth sa...

bibbaeva: god mat och jobbsnack!

Akan-kakan: ;D

Vesna: den funkar i alla tillfällen!!

Fliselin: mörk bild men det är hudfärgat, tunna. Man måste snuska m löparkläderna, går ju inte att tvätta hela tiden!! Jag brukar tänka att det är iaf miljövänligt av mig att dra på mig dem när de är snubbiga...!

Camillas dagar sa...

Snyggo! 10 poäng på den!

Spader Madame sa...

:-) Jag tror att livet blir bättre bara man får springa. Det ser så ut!

Librarybeth sa...

Camilla: *rodnar* ;D

Spader Madame: jaaa!!! så någonting är det ;D