fredag 20 april 2012

På dansgolvet

Oj kolla - Tony Irving ställer sig upp! kommenterar min nästyngsta.
(det är Anton som dansat klart!)
Ja, det stämmer. Libby ser på Let's dance!
Det händer liksom inte.... men jo. Vi sitter här tillsammans och kör tjejkväll men yngsta har inte tålamod, hon spelar hellre dataspel.
Och mina luttrade och tränade Let's dance-kollare har kollen så de kan bistå mig om jag har frågor.
(Tony Irving brukar inte ställa sig upp får jag veta, det betyder att det gick bra.)

8 kommentarer:

Kajsa sa...

Kolla gärna in min blogg

Camillas dagar sa...

Nä, jag vägrar Let's dance...

Librarybeth sa...

Kajsa:ok

Camilla: haha! jag har kämpat emot, tro mig!!:D

Lisa sa...

Kollar ibland, men igår blev det en bra film, Drive.

Librarybeth sa...

Lisa: ja den är SuperBra tycker jag. Snyggt filmad. Överraskande. Läskig.

Herta sa...

Här i stan står han ofta upp, på dansekurserna.

Mrs J sa...

Nej, jag pallar inte Let's dance! Dansar hellre själv på fredagkvällarna!

Librarybeth sa...

Herta: ni dansar bra med andra ord!! :D

Mrs J: bra, jag ska se till att det inte blir en vana här!! ;D