torsdag 12 april 2012

Blommor på en torsdag

Redan torsdag och dags för kurs. Lite gott är det allt att veckan är en dag kort, lite stressande också med tanke på högarna på jobbskrivbordet.
Men nu ska jag inte tänka på det, nu är det full fokus på kursen. Lätt att jag seglar iväg och tänker på vad jag ska göra sedan, en liten ovana jag har och som jag misstänker att jag inte är ensam om. Det där sedan kan gälla både jobbrelaterade saker och rena nöjesprylar också. Lite mer här och nu behöver jag träna på.
Dagens här och nu består av blommiga brallor från HM, dräktjacka Monki, svart top HM.
- Tänk dig jackan som utejacka i London sedan sa stortösen... jaa, tänk London tänk sed.. meh! tänk nu.

16 kommentarer:

Nickan sa...

Tufft,tjusigt toppenfint. Vara i nuet ska vi vara. Tränar på det. Trevlig kursdag på dig kära kollege. Kram

bibbaeva sa...

Just i detta nu, är du skitsnygg. Sedan är du skitsnygg också. Se där - jag kan tänka både nu OCH sen! Ha en superdag på kursen!

Villa Frejas bokblogg sa...

Så tjusigt. Det blev provrumsbyxorna ser jag.

Camillas dagar sa...

Fina du! Hoppas att kursdagen blir kanon. Jag ser fram emot massor av Londonbilder både med blommiga byxor och kavaj/jacka! Härligt att få hänga med på resa snart igen. :)
Mina naglar är pistage-gröna i dag och i love it!
Kram!

Linda sa...

Himla tjusigt! Jag ska leta efter pistagelacket idag. Tack för tipset!

mis(s)match sa...

Finfin som alltid!

Sara sa...

vad fin du är i dom där brallorna - jag skulle aldrig våga så mönstrat. Önskar jag gjorde :)

Fliselin sa...

Snyggt! He he, jag har också ofta stora resväskor. Kläderna och skorna behöver luft omkring sig! De gillar inte syrefattiga, trånga miljöer, eller hur!

pralinen sa...

whaoo... superfint, jag skall spana lite nytt i em, blommigt känns otippat men just nu rätt även på mig :-)

Vesnas vardag sa...

Vilken toppsnäcka! :) Byxorna är verkligen snygga.

Librarybeth sa...

Nickan: tack Nickan!!! :D Kram

bibbaeva: *fnissar* ja Carpe Diem eller vad det heter!

Husfrun: provrumsbyxorna it is!! :D

Camilla: så långt har jag inte rest än dock!! Pistagegrönt här också och melonaprikos - är så fin!! Kramen!!

Linda: good hunting!! :D

MM: tack mm!!

hedgehogsara: tack!! bara roligt med mönstrat!!! Testa!

Fliselin: ack så bra du formulerar det!!!

Pralinen: exakt!! hoppas du hittar något!!!

Vesna: ;D tack, känner att de seglar in som storfavoriter!!!

Mia sa...

Så häftigt!
Den där jackan blev jag sugen på :-)

pralinen sa...

det blev ett par hos Zara :-)

Librarybeth sa...

Mia: lite dräktjacka över den!!

pralinen: ah, vad roligt!!!

hallinbloggar sa...

Så fin du är i byxorna! Kavajen till är supersnyggt!

Librarybeth sa...

Hallin: thanks Hallin!!!