torsdag 4 december 2014

Regeringskris, adventskonsert och så en Trappans

Gårdagen var något av en berg- och dalbana där jag hoppade från en vagn till en annan typ.
Jobbet, livet med tonårsbarn och så en regeringskris på det.
Gillar't inte, känner stark oro för vart det hela är på väg. Undrar var väljarna kommer att lägga sina röster.... men regeringskris eller inte, adventskonsert där lilla skulle sjunga med sina klasskamrater bjöds det också på igår kväll.
Djii, jag var faktiskt helt matt när jag flängde dit, jag hade jobbat tills det var dags för konsert.
Det var kallt i biljettkön, jag hade slutat vara hungrig och försökte mest hålla mig upprätt.
Men, man ska inte underskatta lite stämningsfull adventsmusik i stämmor - det satt fint.

dagens stickade från Zara, klänning COS

Inga kommentarer: