måndag 1 december 2014

Full fart mot andra advent!!! Ingen tid att förlora!


Och där står Libbys boktorn och börjar luta lite oroande - bäst du hjälper till här och lämnar en kommentar vilken bok du önskar att du vinner som andra advents-gåva. 
Japp, det är samma torn som förra vecka med några nya titlar där på toppen. 
Det är....
a) helt okej att pröva lyckan denna vecka också och 
b) man kan också önska sig samma bok eller 
c) välja en helt ny och så
d) ingår det självfallet choklad också denna vecka (alltså ni tvivlade väl inte på det?!)

22 kommentarer:

Frida sa...

Testar väl min lycka denna vecka! Sofi Oksanen eller Magaret Atwood (vilken titel är det, jag kan inte se?) är jag sugen på!

yllet sa...

åh! jag hoppas få vinna Innan floden tar oss eller Atwood.

Fliselin sa...

Provar nu med Det eviga folket är inte rädda eller Munro; för mycket lucka. Choklad,mycket svår passion...

Anonym sa...

Jag gör ett nytt försök med Agaat, så får vi se om jag har bättre tur denna gång!
/Annika

Kjersti sa...

Jeg har ikke glemt hvor hyggelig det var å vinne i fjor! Så da prøver jeg igjen, og jeg kan tenke meg Little Bee :)

Marie sa...

Då ändrar jag mig och väljer Lila hibiskus. Har gillat det jag läst tidigare.
...och vill så gärna vinna, jag som aldrig vinner. En bok på flyget hem ikväll hade ju varit toppen, men det är ju inte görbart hur det än blir.

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jahaja. Jag kör vidare på Än klappar hjärtan :)

hallinbloggar sa...

Men så kul! Här blir det ännu mer tydligt att vi har samma boksmak!! Jag testar på samma böcker som sist Väldigt sällan fin och Det eviga folket är inte rädda! Och choklad.....!! Ja tack :)

Gunvor sa...

Tar chansen igen - fortfarande en Munro, spelar ingen roll vilken, vill äga alla!

Anonym sa...

Jag tar gärna "Agaat" om jag vinner tävlingen den här veckan.
Kul att prova lyckan med ett boktorn!
Agnes

Anonym sa...

Ny dag, nya vinstmöjligheter! Om jag vinner, har jag samma önskemål: Alice Munro - För mycket lycka. /Lisens mamma.

Emma sa...

Åh, jag har ju inte läst Donna Tarts nya! Den skulle jag vilja vinna!

Anonym sa...

Oh, jag skulle vilja vinna Jojo Moyes. Eller Sami Saids. :-) Anna P

Anonym sa...

Försöker en gång till med en Alice Munro!
/Ingela

Anonym sa...

Hoppas på Kadefors bok, Borta bäst. Håller tummarna/Matheha

Anonym sa...

Himmelsdalen vill jag vinna!

Anonym sa...

För 3:e året så vill jag så klart vara med i den bästa adventstävlingen =)
Jag vill norpa himmelsdalen ifall turen är på min sida.
Ha det fint!
/Maria

Anonym sa...

Little Bee. Tack!
sarankpg

Garderobenmin sa...

Rolig tävling! Jag håller tummarna för Tarts Steglitsa!!!

Omentjej sa...

Jag vill också vara med! Önskar vinna Alice Munro: För mycket lycka. :)

Camillas dagar sa...

Jag testar lyckan igen och väljer åter igen "Än klappar hjärtan" eller "För mycket lycka". Om jag vinner får du välja och så blir det en överraskning för mig. :)

Anonym sa...

Vill gärna vara med. Hoppas på Vi måste prata om Kevin.

Lena