lördag 20 december 2014

Julfest! but first let me....

go to work.

Jag har hunnit springa (före gröten) och nu ska jag speeda förbi min älsklingsblomsteraffär.
I egenskap av projektledare har det skrivits en lista och samtliga i staben har ålagts en eller flera uppgifter.
Allt för att maskineriet ska rulla mot kvällens julfest.
Javisst! Nu kommer den julens (alla) fest(er).
Ska bara jobba lite först.

i trappan svart på svart och så dagens klädkod; röd i form av strumpa, tröja HM, klänning Lindex

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Lika fin som alltid!
Hur kan du springa så långt och så ofta, utan att förstöra fötter och ben? Helt otroligt. Jag nöter på med mina skidor jag, men i dag var det riktigt bakhalt och trist. Motvind dessutom.

Librarybeth sa...

Camilla: tack! Jag är så förtjust i att springa ;D men måste tänka på att göra mina (tråkiga) styrkeövningar så jag inte sliter fel. :D