onsdag 31 december 2014

Nu är det inte mycket kvar av 2014

Visst blir man förundrad över tiden?
Den bara går och går.
Nyårsafton - värsta kvällen på året för de med sjukligt intresse för nostalgitrippar, I tell you.

Nu är 2014 snart slut och man ska väl fila lite på sin årskrönika.
Men inte ikväll, istället har jag hunnit med en löprunda och ska väl som bäst koppla greppet om förrätten.

Nu önskar jag ev bloggläsare en synnerligen trevlig nyårsafton och må 2015 ha allt gott med sig.

Gott Nytt År


och minsann, det blev en posering i trappan; riktigt vida brallor Lindex, tischa Wera och kimono Lindex.
Eller som Mannen sa; ska du ha den där, den ser ju ut som en kimono, Mm sa jag, det är själva poängen med den eftersom det är en kimono.

9 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Gott nytt år!!! Ja, jag funderade också över årskrönika, men kom inte längre än till tanken...
Jag är inte ett dugg ledsen över att 2014 är över, vilket jäkla skitår. Bottennapp hälsomässigt för min del. Välkommen 2015!
Kram!

Sara sa...

Gott Nytt År, kära Libby <3

Anonym sa...

Gott Nytt År Goa Du. Nyårslöften???? Nickan

Anonym sa...

Gott nytt på dig libby

I will not keep calm and you can fuck off sa...

haha, underbara kommentarer!

Kjersti sa...

En kimono er en kimono er en kimono... også i 2015! Godt nytt år!

mis(s)match sa...

Gott nytt år!

Fliselin sa...

God fortsättning! Saknade trappan en del under julhelgen...men nu är du ju tillbaka!

Librarybeth sa...

Camilla: ja, må 2015 bli ett hälsosamt år!!

Sara: Gott Nytt till dig, kram!!

Nickan: nope inga nyårslöften, sånt pysslar jag inte med ;D

Anonym: Gott Nytt 2015!!

Iwillnot: han har ju sån span, Mannen ;D

Kjersti: visst är det så! :D Gott nytt!

MM: Nyårskram till dig!!

Fliselin: :D Gott Nytt Flisan!!