fredag 19 december 2014

Det blåser otäckt ute, jag har sovit dåligt som fanken men the show must go on

Japp.
Sovit dåligt är ett understatement. Frågan är mer; har jag sovit överhuvudtaget?
Känns inte som det.
Inte heller i natt har jag löst världsfreden utan det är förstås jobbissues som gnager och gnager i mig.

Och stackers bloggen blir helt åsidosatt. Men jag kan ju inte hålls och blogga om tröttman varje kväll - sååå givande är inte det, inte för någon.

Igår skyndade jag från jobb till glöggbjudning till stallet. Och jag kom inte undan att laga middag strax före nio, shit man kan ju inte äta på Max varje kväll.
Eller...? Kan man det?

och trappans; grå långärmad tröja COS, stickat Benetton, sjal (som inte är svart, utan blå med lila kanter) också Benetton, kjolen från In Wear som är hopplös att cykla i och därför klockren vinterkjol

4 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag är också komatrött. Den här ledigheten, så välkommen.

yllet sa...

nä inte Max varje kväll.
Ni kunde gått till Sibylla!
eller åh jag har blivit bjuden till Norrping för att äta på "det bästa gatuköket i Sverige!"
vilket kan det ha varit?

Librarybeth sa...

Iwillnot: snart, snart!

Yllet: kan det ha varit Leons?

yllet sa...

tror det!