måndag 22 december 2014

Igår och Idag

Urladdad - batterierna slut.
Både när det kommer till Libby och kameran.
Därav ingen Trappan.
Likabra, jag skulle få hålla mig i ledstången med båda händerna tror jag.

Jobb - både igår och idag.
När jag kom hem igår efter att ha gett mitt allt för kommunens invånare gick jag in i fullkomligt
sleep mood och antalet knop sjönk till nästan zero.
Därav bommad dragning.

Men idag så! Ska väl det mesta fixa sig, både julklappar, vinstdragning och annat.
Och så har det ju vänt - vintersolståndet har varit och nu går vi minsann mot ljusare tider.
Just idag kanske det inte märks så vansinnigt mycket men det ska ju funka det där också.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket för det fina priset. Jag blev jätteglad när det kom på posten idag! Handdukarna kommer jag att hänga upp när vi är klara med våran lilla köksrenovering. De kommer att passa perfekt! chokladen och boken börjar jag med när projektet är avslutat! Matheha

Fliselin sa...

Det är ju inte underligt att du är slut! Fest, jul och jobb samtidigt, det är ju en del... Hoppas att du snart får vila. Noterat ett sent vintersolstånd, i år den 22/12. Vi fick alltså vara extra tålmodiga...

hallinbloggar sa...

Håller med Fliselin. verkligen inte konstigt. Hoppas nu julen blir lugn och skön! Och, nu vänder det ju mot ljusare tider!!

Camillas dagar sa...

Hoppas all julhelgen ger dig tid för vila.
God jul!

IngelaMolly sa...

Hoppas du haft chans till att ladda batterierna något.
En riktigt god fortsättning önskar jag dig!
Kram
Ingela

yllet sa...

Halloj travelBeth! Har ni varit i Prag? Om så, vilka är dina bästa dos och donts? Vi ska dit i våååår! :)

Librarybeth sa...

Matheha: :D Roligt att höra!!! Grattis till dig och gott nytt år!!!

Fliselin: ja jääääädrar vad slut jag var när jag väl gick på ledigt. Sedan körde vi julafton här, så himla trevligt men efter det var jag trött!

Hallin: har latat mig i flera dagarna nu - känns bra ;D

Camilla: vila och träning! :D

IngelaMolly: God, god fortsättning till dig!!!

Yllet: djii vad kul för er! Som jag önskar att jag kunde bistå dig här nu men ack, mina erfarenheter fr Prag är inte uppdaterade - där var jag i början av 90-talet och då hade jag ännu inte blivit mor!
Hade jag suttit på tips hade jag så gärna delat med mig!!