tisdag 12 augusti 2014

Bläddrar i almanackan

Jahupp.
Det ser ut att blir både det ena och det andra fram över.
Jobb, lopp och happenings. September är det nya maj i vår familj, typ.
Och så noterar jag att jag har ett lopp inom snar framtid som ska springas.
Tja, jag får väl satsa på PS den här gången. PS som i PersonSämsta.
Tränat har jag gjort men inte för fart och kanske inte så medvetet som förra sommaren.
Well well cykelställ (mycket cyklar i den här bloggen just nu) - det får väl bli som det vill med det.
Sedan matar det på fint med lopp och så väntar ju marathon i Amsterdam där framme.
Amsterdam har börjat komma vääääldigt nära i almanackan tycker jag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jäkligt snart det där Amsterdam
Karin

Librarybeth sa...

Karin; Mmm det är ju det, och jag som inte pressat 30k än....!

Anonym sa...

Men efteråt, efter grymt väl genomfört lopp av er alla, kan ni njuta av det där vin. :-D
/Agneta

Librarybeth sa...

Agneta: då ska vi skåla! Och dunka varandra i ryggen!! :D