måndag 25 augusti 2014

Inget i trappan

Jaha.
När batteriet väljer att slockna i kameran blir det svårt att fota i trappan.
Nu tror jag att världen klarar sig alldeles utmärkt utan det så trappan blir det ev först senare idag.
Istället blir det att trampa till jobbet och - halleluja Frisören.
Jag har äntligen tagit tag i detta; min frisör har ju slutat frisöra så jag har varit helt lost.
Men nu så. Äntligen. Har jag bokat tid hos en kollega till min frisör.
Kanske blir det min nya frisör.
Ingen i hela världen kommer märka någon skillnad eftersom det allt som oftast mest handlar om någon slags lätt trimning. Jo, jag kommer märka skillnad eftersom det allra värsta burret lägger sig. Jag är förmodligen en riktigt tråkig kund då jag så sällan testar något nytt.
Senast jag var korthårig var väl 2005 tror jag.


2 kommentarer:

Fliselin sa...

Shit! Hur ska vi klara oss? Saknas!

Librarybeth sa...

Fliselin: ;D haha!! ja katastrof typ. ;D ;D