onsdag 20 augusti 2014

Onsdagens

Om det kändes ovant men ändå okej att ha långärmat häromdagen känns det desto mindre okej med jeans.
Det känns väldigt höstigt (samt en smula obekvämt faktiskt) och där är inte jag än, jag hoppas fortfarande på det ska komma en liten sommarvärmeboost.

Några morgonpigga (höhö) onsdagsintervaller har dagen inte bjudit på, istället blev det 12, 5 km igår kväll i ett småruskigt väder. Motvind från alla håll men fortfarande kortbralleväder, vackert så.

dagens svarta blanka tischa från Wera, kimono Lindex, brallor Monki, halsband & Other stories

5 kommentarer:

Anonym sa...

Man jag ser att du rullat upp dina brallor iallafall. Då kan man rullal ner om så krävs. Lets hope not! Anna panna.

Fliselin sa...

Fint! Men jag tycker som du, tillbaka med värmen! Jeans vill jag gärna vänta med. Kylan kom lite plötsligt!

Librarybeth sa...

Anna panna: ja, man får lov att ha flera alternativ ;D

Fliselin: tack! Ja, som alltid vill jag hänga kvar i sommaren längre än sommaren tycker att jag ska...

Omentjej sa...

Jag drog på mig jeans idag, till och från dagis. Urrrk vad obekvämt. Min väderapp visar bara regn och regn, men jag är glad för det - den där branden är inte släckt än.

Librarybeth sa...

Omentjej: bra med regn men inte jeans - kändes knöligt, kände mig som en grinig liten unge ;D