söndag 13 november 2011

När det verkligen suger

Det var dumt gjort.
Att åka till Mediamarkt och stirra på 42 olika strykjärn när man vet att
  •  humöret är extremt lågt pga knät
  • man måste djupandas innan man går in på den sortens etablissemang eftersom man avskyr att vistas där
  • lider av svår beslutsångest eftersom det blir för mycket av allt
  • man hellre vill sitta med en filt över huvudet och förtränga att det låter konstigt om tvättmaskinen och att alla gardiner ligger i ett virrvarr i en fåtölj
Inte mycket disco över det om du frågar Libby

6 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Aj då.
Nej såna butiker är ju inte så kul i vanliga fall heller.

Anonym sa...

J gillar att gå och dröna på mm. Själv sitter jag i bilen som gammal tant medan gubben glor på teknikprylar. Waste of time om du frågar mig.

Vesnas vardag sa...

Jag dränkte mig i böcker och hoppade över disco i fredag, helt ok om du frågar mig. Vi har ju lite annat att tänka på med. :)

Fliselin sa...

Låter inte kul! Jag kollade "bäst i test" och beställde mitt strykjärn på nätet. Då slapp jag stå och stirra på Elgiganten och inte veta vilket jag skulle välja.

Librarybeth sa...

Husfrun: nää, hela mitt system ropar fly, fly!

Anonym: och jag känner stress över alla val...

Vesna: exakt - helt ytliga är vi ju inte ;)

Fliselin: jag önskar jag gjort detsamma....

Anonym sa...

HÖG igenkänningsfaktor! Jag avskyr också ställen som typ Mediamarkt (medan mina barn älskar det...) Annika