onsdag 23 november 2011

Mycket viktig info

Onsdag? Är det onsdag!
Morgontidig lista!
  • blev lite sovmorgon och sov sött till strax efter klockan sex
  • dags att lasta fram maskinparken av alla adventsljusstakar eftersom jag ska jobba i helgen
  • löpning morgontid - ett 3 kilometersvarv var det. Blir det runt några kvarter det? Bäst man räknar ut en liten sträcka för annars finns risken att jag fortsätter lubba...
  • dagens stickade kommer senare
  • Och viktigt! Onsdag betyder Saga Norén, länskrim, Malmö

7 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Onsdag?
Jag som var helt säker på att det var tidsdag känner mig snuvad på en dag ;)

Anonym sa...

Vad falls? Ingen dagens? Och jag som måste ge mig iväg nu. Hur ska jag klara dagen? Får hoppas jag får se dig "in person" så att säga. / E

Camillas dagar sa...

Jag längtar redan till 21.00. Hoppas att det "tar slut" i dag, att man får alla svar och slipper vänta till en ev säsong 2.
Lubba 3 km? Jag skulle vara glad om jag orkade det utan att vila. :)
Men snart så...
ha en finfin onsdag

Garderobenmin sa...

Oohhh, upplösningen i Bron!!! Hade glömt....hur ska det gå!!!!

Librarybeth sa...

Husfrun: aj då för tisdagar kommer inte tillbaka....;)

E: sorry, sen leverans av dagen idag - men den som väntar på något gott.... bla bla

Camilla: instämmer - nu vill vi veta hur det går. Ett nytt fall kan nästa säsong få innehålla... förresten ska det bli en säsong till alltså?

liten: bänka dig i tv-soffan!!! :D vi måste få veta hur det går!!!

Vesnas vardag sa...

Här blir det julstämning imorgon. :)

Fliselin sa...

Har tyvärr inte sett ett enda avsnitt. Var sugen på att kolla ikväll men måste förhöra sonen som ska ha prov en sista gång. Kanske ska kolla på SVTplay.