torsdag 17 november 2011

In the mood for a kimono?


Om, jag säger om, jag skulle slå till på en kimono... vilken skulle jag då välja? Här är två varianter för överkomliga priser; överst HM, under Lindex.
Sånt man klura på som omväxling från arbete, världens elände och vad som får människor att ta betalt för vård och sjunka så lågt i sin människosyn att man tycker det är okej att väga blöjor för att köra sina "besparingsåtgärder".
Ja, det är tvära kast här - till och med i ett och samma inlägg...

4 kommentarer:

emmy sa...

Lindex!

Garderobenmin sa...

H&M! Jag tycker att mönstret är snyggare och så gillar jag de enfärgade kanterna....blir lugnare runt ansiktet då......eller nått ;-)

mis(s)match sa...

Lindex. Kände på båda denna vecka. HM´s är mycket tunnare och glansigare. Lindex' är matt!

Librarybeth sa...

Åååh, vilken ska man välja, jag måste ta mig tid och prova!!