fredag 11 januari 2013

Fredag, fredag

Så där ja, då är båda ögonen evil eye. Varför nöja sig med bara ett? Nu kanske det är dags att jag ringer läkarvetenskapen och får lite hjälp? Antibiotika vet jag att man ogärna kommer sättandes med i förstone - vilket jag har full respekt för men någon receptfri ögonsalva funkar inte, vet jag av egen erfarenhet. Well, well.

Och träningsförbudet då? Är inne på dag numero 5. Nu börjar de riktigt negativa tankarna komma (detärkörtdetärkörtdetärkört) vad det nu är som är kört med tanke på att jag varit betydligt sjukare och träningen plockats upp igen när man blivit kry.
Märkligt det där.
Hur det styr tankeverksamheten.
Löpträningen.
Ibland blir man som utmattad av det också.


Dagens då; just basic, varm stickad tröja HM, lite vaxade byxor Lindex. Favoriter fr Din Sko på fötterna.

5 kommentarer:

mis(s)match sa...

Kloramfenikol (droppar eller salva) behöver du. Finns bara på recept!

Frida sa...

Nej, men stackare! Hoppas det löser sig snarast!

Librarybeth sa...

Mis(s)match: pöss på dig, du är för gullig! Fint med en läkare t bloggkompis! Jag ringer läkarvetenskapen!

Frida: jaa, för jag har så kasst förråd med tålamod!

Fliselin sa...

Nedrans jobbbigt med evil-eyes. Ännu jobbigare att man måste iväg att få recept och så för att få ordning på det. Ännu värre med inställda löppass. Men vi vet ju att det inte är kört. Du har ju varit värre ute och fixat det ändå. Jag tänker på det när jag måste avstå från något pass.

Gillar skorna så mycket men de är too high for me... Kollar in efter färgen men utbudet är just nu glest.
Ha fin helg och krya ordentligt!

Librarybeth sa...

Fliselin: true, jag måste få in i huvudet att det är inte end of the world att jag inte springer just den här januariveckan!
hehe - skorna är värsta fräna, färgen, klacken, höjden (fast där går min gräns och jag måste ha fyrkantig rejäl klack!)
Tack - kram!!!