onsdag 30 januari 2013

Onsdagarna

Hemmamorgnarna med girlsen.
Så värdefulla de är, vanliga morgonrutiner men så värdefulla.
De tuffa smårbarnsmorgnarna är sedan länge över. Nu är det ett helt annat morgonstök som gäller.
Och sedan när de jag vinkat av dem till skolan, torkat diskbänken - då tar jag min löprunda. Asfalt och spridda isfläckar - se upp.
Nu väntar bibblan på mig, jag hör hur den kallar.
Dagens leoblus från HM, jeansen likaså. Några slags husband-fit brallor (eller boyfriend om man så vill) men de sitter inte fullt så säckigt på mig som det nog är tänkt. Är kanske inte tillräckligt skinny, skyller det på löparmuskler (höhö).
Pjuck från Din Sko och bälte MMM for HM.

3 kommentarer:

mis(s)match sa...

Supersnyggt!!!!

Spader Madame sa...

Leoblusen med jeansen till är toppen!

Librarybeth sa...

Mis(s)match: :D

Spader Madame: gillar't!