onsdag 9 januari 2013

Onsdagens

Jag hade tänkt att träningsförbudet skulle upphävas som imorgon, torsdag. Nu är jag rädd att träningsförbudet måste förlängas.
grr.
Jag kommer inom kort att bli sur, frustrerad och irriterad.
Dessutom har det pratats om nya löparskor men Mannen och jag har ännu inte bokat in ett datum för detta. Ja, det krävs datumbokning för att man ska få till den sortens shopping.
Man kan väl säga att vardagen har rullat igång.
Dagens då? Gosigt stickat från COS, mockakjol Topshop, gamla hederliga trotjänarna till stövlar.

4 kommentarer:

mis(s)match sa...

Men lite lugn styrketräning på F&S borde väl funka??

Anonym sa...

Då kan vi lida lite i hop eftersom jag oxå har träningsförbud...kanske bryts imorgon, men i alla fall i helgen!
/Karin

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Fiin tröja!

Librarybeth sa...

Mis(s)match: kanske... känner mig lite småklen men framför allt har jag inga rena skor... tvätta av löparskorna är dessvärre inte ett alternativ. DET går inte längre ;D

Karin: då lider vi ihop... jag tror jag kan springa först i helgen också...:(

I will not: COS-tröjan? Ja, den har blivit storfavorit, superskön. Och varm!!