fredag 11 januari 2013

Extra tillskott


Jaha, vad tror ni om det här? Hjälper det?
Bäst jag testar i alla fall, för attan vad trött jag. Laddad med anti-evil-eye-medicin tänker jag nu softa in helgen och riktigt vältra mig i förkylningströtthetsgnäll toppat med ögoninflammation.
Attan, vad januari suger. Ska januari vara så här? Kallt, blåsigt (ja) och så Libby sjuk (traditionsenligt) och ingen löpträning (buhuhu).
Gudars, mer skoj in i vardagen säger jag, känns som jag måste bilda "Vi-som-inte-gillar-januari-klubben" snart...

8 kommentarer:

yllet sa...

Hehe. Jag provade samma lika i höstas.

Villa Frejas bokblogg sa...

Testa D-vitamin också, det behöver vi så här års.

Librarybeth sa...

Yllet: säg, säg, sääääg att du blev typ svinpigg av det!!!

Husfrun: jag hör, jag lyder!!! ;D vill ha allt!!

hallinbloggar sa...

Men fy så jobbigt. Har börjat med Probifrisk igen. Det hjälpte mig hela förra vintern. Du, jag går med i den där klubben. Januari tycks aldrig ta slut och pank är man också!

Mia sa...

Jag tror det hjälper, och pröva ingefära också. Det är riktigt bra för immunförsvaret.
Själv äter jag B-vitamin nu för att boosta hår och naglar. Tyvärr blir man också lätt hård i magen av det. :(

Anonym sa...

Håll dig till evil-eye och inte något mer nu? Ingen repris på förra årets lunginflammation vill vi se. OK? Agreed?
Vi måste ses snart. Var länge sedan. Krya på dig. Kram
Karin

Librarybeth sa...

Hallin: käkat Probifrisk sedan i höstas men det finns väl gränser för vad det kan stå emot...! BRA, då är vi två medlemmar!! :D

Mia: aha, det är ju också bra. Järn är inte heller snällt mot magen så det är bäst att man inte "blandar" för mkt gissar jag!

Karin: Lovar!!! Nä, förra årets sjukhörn tänkte jag INTE försöka upprepa! ;D Och ja - vi måste absolut ses snart!!! Det vore skoj!!! Kram

Sara sa...

Det kanske jag också skulle testa. Är tröttare än jag trodde var möjligt. Och så kittlar det så där förkylningsaktigt i näsan...