tisdag 2 september 2014

Tisdagsplåstret

Plåstret hänger med, jag har dock bytt till en annan modell. Måste ju variera mig lite.
Annars gör jag väl inte det direkt, kanske har jag hamnat i någon loop av tröja, kjol, tröja, kjol.
Comfy ska det vara,
hade jeans igår till stallet, det var inte skönt för plåstret eller rättare sagt såret på knät.
Direkt obehagligt faktiskt så brallor skippar vi tills vi gått ned i plåsterstorlek.
Tur då att de närmaste dagarna har utlovats bli fina med fina temperaturer.

Just nu på morgonen dimmiga 8 plus men jag som annars ständigt gnäller över att jag fryser, pallar underligt nog skapligt bra att vara bar om benen bara jag har långärmat.
Hmmm, har jag på något underligt vis härdat benen med alla rundor i korta löparshorts tidigt på säsongen (obs hemsnickrad teori)?

dagens; rubbet från Lindex

6 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Smashing! Och plåstret gör dig bara lite hardcore ;)

Frida sa...

Jag tycker du har hittat en väldigt fin kombo med kjol och tröja!

Spader Madame sa...

Håller med ovanstående!

Librarybeth sa...

Iwillnot: höhö, PlåsterBeth är lite rå så där.

Frida: thänx Frida!

Spader M: tack!

Camillas dagar sa...

Snyggt, oavsett plåster. Jag köpte ju också en sån tröja, men har nog aldrig använt den... den blir bra i höst den. :)
Vilka bruna ben du har!!!
Krya på knät nu! Är det Tjejmilen i helgen? Tänk att det var ett helt år sedan vi sågs, tiden går verkligen fort.

Librarybeth sa...

Camilla: då tycker jag att du ska börja nöta på tröjan som är himla fin! Nja, tror nog att kameran ljuger lite, men visst de har fått färg i sommar. Jag springer ju också i kortbrallor så länge det bara går därför "fylls" det ju på med kulör kanske...
Knät läker bra, är glad att det bara är ett skrapsår. Det är Tjejmilen jag vill springa om jag bara klarar mig undan alla förkylningsbaciller! Instämmer - tiden har gått fort. Synd att vi inte råkar på varandra där i år!!!