fredag 19 september 2014

Ett utslag av både förväntan och nervositet

Då är det en månad kvar då.
Känner en viss nervositet i kroppen som än så länge bara gör sig påmind lite grann. Jag oroar mig lite för att jag inte har tränat tillräckligt.... vilket nog tyvärr stämmer. Är inte alls i fas och absolut inte i den form jag hade så här dags förra året då jag hade glädjen att springa i Berlin (nästa helg är det marathon där... längt, längt). Men! Nu har jag som sagt 3 veckor på mig att träna och ta vara på det läget som jag har idag. Må nu kraft, ork och kropp stå mig bi. Må alla förkylningar vika hädan.
19 oktober vill jag känna mig som en superhero.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det går säkert bra för superLibby. Idag blir det äppelkaka på bibban. Nickan

Anonym sa...

Jag håller tummarna för att allt ska bli så bra som det bara går!
/Annika

pralinen sa...

Superhero! härligt... jag börjar så smått fundera på att anmäla mig till någon halva, djupt impad av er som klarar helor... Trevlig helg!

Spader Madame sa...

Så klart Superhero!

Librarybeth sa...

Nickan: jag hoppas så på det, kan dock inte räkna med samma form som förra året.

Annika: pliiis do!!

pralinen: gör't - det är så kul!

Spader Madame: tänker satsa på det!!

hallinbloggar sa...

Du är redan en superhero så det kommer du klara fint!!

Omentjej sa...

Coolt, håller tummarna att alla baciller håller sig borta!

Camillas dagar sa...

Klart du fixar det! Nya skor och allt!

Librarybeth sa...

Hallin: :D kram på're!

Omentjej: pliis do!!

Camilla: vill gärna göra ett bra lopp!