måndag 29 september 2014

Ny vecka i trappan

Att jobba helgen och sedan få komma hem till ett nystädat hus är inte helt fel.
Skandinaviens gölligaste ungar hade städat vårt bo och Mannen hade pysslat i trädgården så han hade inte legat på latsidan.
När jag jobbar helg brukar de vara flitiga som attan, jag undrar om de känner till att jag jobbar helg igen - redan om 14 dagar...?
After work efter jobbajobbet blev det också. Jag drog på mig löparkläderna och fick till 11 km, nöjd med insatsen som sådan men jag tycker att jag pallar för den farthållning jag önskar inför Amsterdam.

dagens gå till jobbet är gamla trotjänare; tröja Lindex, kjol HM

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Åh, det låter underbart! Då går det väl an att jobba helg.

Fliselin sa...

Åh! Fantastiskt. Kanske ska prova att arbeta helg och se om något hus blir städat....

Librarybeth sa...

Spader M: ja, då känns det rätt ok faktiskt.

Fliselin: du kan väl testa ;D

hallinbloggar sa...

Så underbart! Fint att de hjälper till!