fredag 12 september 2014

Känns ju kul att det är fredag och huvudvärken är annorstädes

Fredag! Fredag!
Och jag vaknar för första gången på länge utan att ha ont i huvudet direkt så fort jag slår upp mina ljusblå.
Det är ett tecken.
Jag känner mig inte täppt.
Det är definitivt ett tecken.
Mannens halsont är borta.
Halleluja, praise the Lord!
Vi bestämmer oss.
Nu springer vi!
Nej, inte nu, just nu men imorgon.
Morgondagens träningsrunda får bli i hufvudstaden.
Roligt!

dagens i trappan; min stickade lilla favorit med små rosetter (!) från HM, kjolen min följeslagare från Asos (vill ha en till i annan färg)


8 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Hurra!

IngelaMolly sa...

Så skönt att höra att värken släppt! Nu kan allt bara bli bättre och nu är det snart helg :-)
Fascinerad över hur du alltid lyckas få till så tjusiga klädkombinationer. Du är jättefin!

Frida sa...

Yey! Jag är fortfarande snorig och hostig, men har i alla fall inget lopp att springa. Fast ändå surt, när jag lagt upp en så snajdig träningsplan :(

yllet sa...

wohoo!!

Fliselin sa...

Toppen!

Librarybeth sa...

Iwillnot: jajamän! hurra!

ingelamolly: och jag ska få springa! tack Ingela, kram!

Frida: bittert! snajdiga träningsplaner som grusas är så trååååkigt!

Yllet: yeeah!

Fliselin: häpp!

hallinbloggar sa...

Jaaaaa!! Så glad jag är för din skull! Och fin är du som alltid!!

Librarybeth sa...

Hallin: Tack - känns finemang just nu. KRAM! :D