fredag 19 september 2014

FreDagens i trappan

Igår; smet från jobbet för att skynda till utvecklingssamtal. Det gjorde att jag kom hem tidigare än vanligt och fick kontemplera i soffan och såg på hur min fina avkomma så organisatoriskt fixade sitt mellis och bakade rulltårta som utflyktsfika till idag. Ett något oväntat val men det kanske är extra gott med rullltårta på friluftsdagar..?
Eftersom de så självständigt fixade och donade som om jag fortfarande var på jobbet (utmärkt!!) valde jag att sticka ut och springa intervaller.
Fram och tillbaka, fram och tillbaka i septembersolen. Kände mig både glad och så där post-intervall-självgod (haha) med mig själv efteråt.
Idag; fredag igen. Trevligt på min ära.

dagens svarta; omlottklänning från HM, fortfarande barbent, gött. 

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Du får intervaller att låta så kul och lätt. I hate it... !
Fin är du och jag är glad över att du inte gjort slut med trappan.

Librarybeth sa...

Camilla: jag har på ngt vis lärt mig att tycka allt bättre om intervaller... det är inte kul jämt men def roligare än vad jag tyckte förr!
Tack, det var fint sagt.