tisdag 30 september 2014

Tisdag och tempot är rätt skapligt

Ja, här händer inte mycket, desto mer i den lilla vardagen.
Igår; jobbajobbet och försöka komma ifatt allt som blev liggandes i förra veckan då det var så tjuvtjockt med möten. Man kan väl säga att det gick så där, kampen fortsätter idag.
Och så var det ju måndag och det innebär stallet och för att göra det extra körigt så var det konsert på kvällen. Jag hann precis hem med stallflickan innan jag for iväg till körflickan och konserten.
Den konserten visades sig vara lång, nästan 2 timmar och det var liiiite mer än vad jag var upplagd för igår kväll kan man säga.

Nya friska tag idag; föräldrarmöte (yiiha) och så intervaller.
Och så jobbajobbet förstås.

dagens pongo HM, kofta & Other stories

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Den ser fin ut, Pongon, på dig. Min åkte på klädinsamlingen, på grund av kilon. En pongo kan vara vad som krävs för föräldramöte.

hallinbloggar sa...

Håller med Spader! Jättefin!!

Librarybeth sa...

Spader Madame: det var precis vad jag behövde för att klara dagen. Pongon åkte på igen ef löpträningen.

Hallin: danke!

Vesnas vardag sa...

snyggt