tisdag 25 september 2012

Vaken och kaffesugen

Kan det här vara snabbaste september ever? September är ju snart slut! Obegripligt. I och för sig blir det trevligt med oktober (fryser, kan vi inte fira centralvärmehögtiden snart?) Och det gömmer sig roligheter i oktober så det blir nog bra men innan man vet ordet av sitter man här och kör adventstävling. Det är då attan vad tiden rusar...
Ältar detta lite lagom mycket medan jag sippar kaffe med (väldigt) varm mjölk.

Tisdag it is och dagens består av tröja HM, pärlkrage säkert HM också, vaxade brallor Lindex och mina gamla Sixtyseven som jag verkligen borde lämna på klackning. Typ helst igår.

3 kommentarer:

bibbaeva sa...

Ja tänk vad tiden går fort. Idag är det 15 år sen jag blev mormor. Om en månad är det 15 år sen jag fick hjärnblödning och därmed inledde min "tysta period". Borde kanske ha en sån igen, men skippa sjukomen s. a. s.

Anonym sa...

Tiden går fort för du springer ju ifrån den så snabb som du är :)
Karin

Librarybeth sa...

Bibbaeva: ja, skippa sjukdomen!

Karin: haha, tror mer på teorin jobbetkäkarupptiden ;D