fredag 7 september 2012

Hey grey

Sååå, det är fredag! Hoppla vad trevligt. Jag har inte hunnit packat väskan för denna veckoslutsända - hoppla det var mindre kul.
Det här kan bli spännande med andra ord.

Dagens; i sovrumsmörkret fångar jag upp nya favoriten och tröjan från Zara åker på igen. Byxa Åhléns och vinröda ballerinaskor från  HM. Sportar min jätteSTORA scarf som en av döttrarna gav mig när jag fyllde. Och kan inte låta bli att nördmatcha med mitt nya aj-fånfodral som jag älskar för dess form och färg.

6 kommentarer:

Camilla sa...

Gud så stiligt! Ha en trevlig resa nu!

Anonym sa...

Storstan låter dömysigt! Själv ska jag gå på konstrunda, det är inte så tokigt det heller. Jag behöver fylla på mina depåer med energi, en liten runda kan nog va ett bra sätt. Anna panna

Sara sa...

Jättesnyggt :)

Linda sa...

supersnyggt!!

Frida sa...

Mmm, jättestor sjal!

Librarybeth sa...

Camilla: tack!

Annapanna: låter trevligt sätt att ladda energi på!

hedgehogsara: tackar!

Linda: thanks!

Frida: med betoning på stor.

mis(s)match: tackelitack!