torsdag 6 september 2012

3 goda ting

Klev upp lite tidigare och upptäckte att det var inte mörkt men det var ju inte heller speciellt ljust ute. Snart är det här, täcket av mörker, det känns i ärlighetens namn inte så vidare värst lockande.
Mer lockande är det då att få en heeeelt tom arbetsdag där jag kan sitta och jobba undan skrivbordshögarna på jobbet. Och innan dess är det VIP-frukost på Lindex och som avslutning vankas det idag middag hos väninna när arbetsdagen är slut. Bara roligt i Bullerbyn med andra ord.
Dagens då; top från Zara, avklippta jeans, gamla goda klackarna som är så älskade att jag låtit en skomakare ge dem en ny innersula. Må ni hålla för evigt. Amen.

3 kommentarer:

mis(s)match sa...

Låter roligt med VIP-frukost. Sånt hinner jag aldrig eftersom jag inte kan flexa på morgonen...
Snygg outfit oxå!

Camillas dagar sa...

Låter som en riktigt bra dag. Lugnt på jobbet och VIP-frukost på Lindex. :) Hoppas att du får lite sol på dig också, här skiner solen i dag men det är iskallt ute.

Librarybeth sa...

mm: tack - flexa; en fördel med mitt kneg! Då blir det utrymme för... t ex VIP-frukost ;D

Frida: tack!

Camilla: perfekt start I tell you!