söndag 16 september 2012

När man känner att man inte har kursen klar

Gårdagen ägnades åt jobb.
Kvällen igår ägnades åt film.
Dagen ska ägnas åt jobb, innan dess hann jag nästan tänka hit och dit och hamnade på bloggen. Vad är det här för blogg egentligen?
Knappast en modeblogg, det kan jag ingenting om. Böcker? Jag hinner ju för fasen inte läsa, måste sätta in alla krafter och tokläsa till nästa bokcirkel - det vill jag inte slarva med.
Dagbok? Så rafflande är det knappast att berätta att jag hann köra tvättmaskinen innan jag åt frukost (vilket påminner mig om att jag har en blöt tvätt att hänga innan jag ska till jobbet).
En livsstilsblogg? Haha, tillåt mig skratta.
Det är kanske en jobb-blogg? Jag måste sticka till bibblan strax.
Kanske en gnällblogg? Så känns det idag.

Dagens då? Kofta Zara, brallor Lindex, bälte Saddler, skor Din Sko.

9 kommentarer:

mis(s)match sa...

Precis så det känns för mig med. Och varför bloggar man egentligen?
Jag tror att svaret inte är så viktigt!

Anonym sa...

Du har en trevlig blogg och klär dig inspirerande och fint. Så fortsätt att blogga. Kram en av dina bloggläsare.

Fliselin sa...

En blogg om allt möjligt som försiggår i en människas liv. Det är det som gör den läsvärd! Bloggar som bara handlar om ett område tycker jag blir tråkiga!

bibbaeva sa...

Det är en Libby-blogg, helt enkelt. Du behöver inga större etiketter än så. Den är blandad, inspirerande, rolig och intressant. Fortsätt så. Det är bra!

hallinbloggar sa...

Håller med ovan! En ovanligt trevlig "Libby-blogg" : )

pernilla sa...

Jag tycker du har allt det där! Fortsätt så :)

Anonym sa...

Jag gillar blandningen!

Librarybeth sa...

Mis(s)match: mmm, man kanske inte behöver ett varför, jag nöjer mig med att det känns roligt!

bloggläsare: tack för fina ord!

Fliselin: true, jag läser mest blandade själv...!

bibbaeva: :D okejrå! tack!

Hallin: tack! :D

pernilla: tack Pernilla!

Anonym: tack för pepp!

Spader Madame sa...

En feelgood-blogg. Simple as that!