måndag 10 september 2012

Blir det sol idag?

Back to vardag. Efter en väldigt fin helg känns det smått förvirrande att det jobbajobbet som gäller.
Och det har utlovats sensommarvärme därav bara ben, vilket självfallet inte är så smart tänkt eftersom värmen gäller väl mitt på dagen, knappast när jag hoppar upp på hojen. Och mitt på dagen... ja, då är ju en annan rätt mycket inomhus...
Well well cykelställ. There it is dagens iaf; blus från Zara, kjol HM och så drog jag fram mina älskade Sixtyseven och ett par grå tunna sockar.

3 kommentarer:

bibbaeva sa...

Och även om det är bara ben fortfarande, så ser jag att du tagit till höstfärgerna. Du tänker nog rätt, även om jag själv envisas att hålla kvar det ljusa liiiite till.

Villa Frejas bokblogg sa...

Snygg outfit men du är modig du som vågar barbent. Själv går jag i lager på lager - minst fyra, fem stycken ska det vara. Ändå fryser jag. Konstant. Vad är det för fel på mig?

Librarybeth sa...

bibbaeva: ljusa är så fina också!!!

Husfrun: tänker att snart blir det kalltkallt så bäst man passar på! Annars är jag eg en rätt frysen person!