måndag 10 september 2012

Sombreromåndag

Om jag inte hade en klipptid coming very soon skulle jag faktiskt ta mig en rejäl fundrare om det inte är läge ändå att införskaffa en sån där sombrero (ev. med bjällror) i alla fall. Jag får frispel på håret idag.
Kanske skulle det rent av pigga upp en smula för det var länge sedan jag kände mig så här desorienterad och seg.
Kan ju knappast vara hårets fel.
Så vad ska vi skylla på; förkylning på gång? Måndag? Trist lunchlåda? Utebliven träning?
Håret?
Ja, det är håret.

5 kommentarer:

Fliselin sa...

Ja, mycket kan man skylla på håret! Jag är också seg idag. Jag klippte håret i helgen det är säkert därför jag är trött idag!

jenny sa...

Haha, på tal om frispel i håret. Mitt hår växer så sjukt snabbt att jag inte hinner med. Jag MÅSTE klippa mig. Jag fick spel då jag såg att jag såg mer ut som ett troll.

Anonym sa...

Skyll på håret och baka sedan en äpplepaj och tröstät.
Det har jag gjort...bakat paj alltså...som tröst för foten :)
Karin

Spader Madame sa...

Håret, absolut! Eller lunchlådan. Eller vanlig måndag bara...

Librarybeth sa...

Fliselin: precis!!

Jenny: och som jag kan haka upp mig på det när det inte känns ok ;D

Karin: bra val. äpplen är bra mot stukade fötter har jag hört....:D krya på dig

Spader Madame: en elak kombo av allt?!