söndag 15 januari 2012

Söndagen

Den gick fort, söndagen.
Jag vaknade förvånad imorse. Jag hade fått sova hela natten utan en enda hostattack! Klang och jubel! Vilket självfallet resulterade i hybris och jag började dona med diverse prylar.
Vi slängde tex äntligen ut granen (har nästan varit pinsamt att tända den de senaste kvällarna...)
Summan av dagens diverse pyssel resulterade självfallet i en knockad Libby som somnade ovaggad för en eftermiddagsvila likt en liten bebis.
Nu förhandlar jag som bäst med mig själv; jobbajobbet eller inte jobbajobbet imorgon.
Jag gissar att ni haft en betydligt mer spännande söndag - roligast idag har för mig varit att specialstyrkornas slit äntligen har gett resultat.

4 kommentarer:

Fliselin sa...

Åhh! Äntligen har det vänt! Inte iväg för tidigt nu! Ja, vilket lack? Funderar här också, blir kanske vinrött.

Vesnas vardag sa...

Åh men grattis, vad kul! Äntligen går det åt rätt håll. :)

Librarybeth sa...

Fliselin: jag tog Chanels Black pearl!

Vesna: japp!!

Anonym sa...

Grattis till specialstyrkornas genombrott! Det var du verkligen värd!
Annika