fredag 27 januari 2012

I provhytten


Testar gröna brallor - igen!

7 kommentarer:

Linda sa...

så snygg du är i färg till ditt röda hår! jag ger tummar upp! ha en skön helg!

Att ha det gott sa...

jag ger också tummen upp
Såg ett par fina i fönstret på Indiska igår

Fliselin sa...

Tröjan du har till ser också fin ut! Meddela oss dina fina beslut! Verkar vara mycket grönt och klara färger på G. Har mejlat!

Camillas dagar sa...

Så klart du ska ha dem! :) Jag fegade och köpte svarta och jeansfärgade på Gina i går.

pralinen sa...

finfina - vill jag oxå ha :-)

Anonym sa...

Jag kommer att vara härmapa och köpa ett par gröna i morgon! Sen kan vi gå där och vara gröna på bibba. Trevlig helg och ha en kul fest i morgon! / Eva

Librarybeth sa...

Linda: ja tröjan var fin men luddade som en besatt, den fick gå bort... tyvärr. Trevlig helg till dig!

Atthadetgott: stort tack! Mycket fint på Indiska just nu!

Fliselin: så många härliga färger just nu tycker jag! Har mejlat dig!

Camilla: vill ha ett par svarta... också!! :D

Pralinen: tycker jag låter som en bra idé!

Eva: härma på!! :D absolut. Och festrapport kommer! Trevlig helg!