torsdag 5 januari 2012

Det blir alltid värre framåt natten....

...kan jag inte sjunga för då börjar jag hosta på stört. Men det stämmer tyvärr, fram emot kvällen och natten sätter det igång på allvar.
Jaha, jag antar att jag har ännu en natt i soffan att se fram emot. Jag vill inte ligga på samma våningsplan och hosta loss hjärnan och störa alla mina älsklingar, såå det blir väl du jag här i soffan tv, laptopen och filten.
Kändes liiiite bättre idag men hostan, my frieeeend mohahha, den stannar här hos mig.
Då ska jag strax natta jullovslediga barn och så får jag väl... fluffa upp kuddarna - här i soffan.

Man kan ju försöka inbilla sig att man är på läger!
Men. Jag gillar inte att vara på läger. Inte ens som barn.
Nähäpp.
Fluffa upp kuddarna var det ja...

4 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Stackare, vilken långkörare i sjukstuga du råkat ut för. Friskuskramar till dig!

Linda sa...

Hoppas du slipper den där hostan snart. Börjar låta lite småjobbigt det där.

Love och Vanja! sa...

Krya på dig! Hade också en period av hostande i liggande läge. Så jobbigt! Hoppas att du snart är piggelin igen.
/Lotta

Librarybeth sa...

Vesna: tack vännen!

Linda: ja, fasen. Det är knäckande faktiskt.

Love o Vanja: nu måste det bara vända snart!