torsdag 26 januari 2012

Libby som klippdocka


Idag kommer Libby i stereo. Leker HM-klippdocka för att visa med och utan scarf. Och vad det blir är ju givet för den frusna bibliotekarien... med scarf. Dagens består av lång svart skjorta från Lager 157... Fina detaljer på rygg och manschetter... tänker att den skulle vara himla användbar för att skydda sig från solen i t ex Grekland.... ups, tillbaka till verkligheten. Scarf Rabalder, gamla jeansen från Flash. Armband Humanity, tror jag.

Fota svart är inget för den glada amatören men här är ialla fall en detalj... lite krås mår man bara bra av.

9 kommentarer:

Nickan sa...

Lika tjusig som vanligt. Lager 157 bör man nog besöka. Halta Lotta tar randigt idag men inte samma som igår hihi.

Nickan sa...

Jag igen. Finns en helsida i NT idag ifrån lager 157 . Måste dit. Trevlig torsdag.

Villa Frejas bokblogg sa...

Jag gillar faktiskt tanken på dig som klippdocka - eller snarare dina kläder och jag som klippdockefigur. Många av dina outfits känns helrätt för mig och tänk vad praktiskt det vore att prova hemma så där :)

Fliselin sa...

Bra matchning, som vanligt. Grekland? Är det på G?. Funderar på en svart skjorta eller klänning jag har från Mexx, ska den kanske fixas lite?! Hänger så oanvänd! Hem och prova!

Librarybeth sa...

Nickan: tycker jag, kan göras en del fynd där! Hoppas Halta Lotta slipper sitt ont snart!

Husfrun: haha!! :D

Fliselin: thanks. Grekland ligger väääldigt bra till för våra sommarplaner! Och ja, verkställ! Hem och kolla Mexxskjortan! :D

Camillas dagar sa...

Fina du! Finast med scarf tyckte jag. :)

Camillas dagar sa...

http://camillasdagar.blogspot.com/2012/01/for-me.html

Vesnas vardag sa...

Söt med volanger på. :) Saknas i min garderob.

Librarybeth sa...

Camilla: jag kanske borde ha haft röstning?! ;D Tack, fina du!

Vesna: gjorde det i min också tills nyss! :D