fredag 6 augusti 2010

Men hej det är ju Kaja!

En riktig fining och då menar jag självfallet favorittröjan Kaja från Free Fashion Stockholm. Jag blev så vild och glad över tröjan att jag enformig som jag är genast provade den med min favoritjeanskjol. Tänkte också leta rätt på något halsband att ha till men i min iver struttade jag framför kameran direkt. Hade planer på att ha tröjan till leggings men till det är den för kort på mig och det känner jag mig inte bekväm med. Till jeans känns tröjan dock mycket bra. Kaja har en vacker café au lait-färg, är fyrkantig till modellen med ett härligt, lite tungt fall.
Ah, den där måste jag få låna, sa tonårsdottern direkt...

mixtrar med kameran och testade också att fota med blixt för att undvika oskärpa men då blev ljuset så skarpt och hårt istället... äh, sweet jesus, det får duga så här...

7 kommentarer:

Pia Wester sa...

Vad snyyyyyyggt! Nej, den ska inte hänga över rumpan, är som sagt "boxig" i modellen...att låta en axel skymta fram är HELT rätt....och halsband låter ju döläckert till! (Jag behöver väl inte ens säga att jag stjäl bilderna? :-)

Mrs J sa...

Snyggt! Kan inte påstå att dina bilder minskade mitt habegär.

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

snygg! jag förstår att din dotter ville låna den!

Linda sa...

Uj, vad snygg!

Camillas dagar sa...

Snygg tröja! :) Perfekt att börja samla på sig lite hösttröjor nu.
Kram!

Librarybeth sa...

Pia: en favorit - direkt!

Mrs J: köp, bare köp!

Glamour: Tack! Hon ska kanske få låna den ;)

Linda: Och skön! Tack!!:D

Camilla: Tack! Ja, jag är så glad i den!

Linda K sa...

och inte fel alls med en bokhylla i bakgrunden! :)