lördag 14 augusti 2010

Lördagslöp

Jag tänker ge mig ut på en löprunda och idag vill jag ha en lummig löpslinga. Jag tror att mitt val faller på att springa utmed strömmen.
Igår kom info om Tjejmilen med posten, känns roligt. Dessutom har vi tjejer som ska göra sällskap dit ordnat så att det blir en extended version av hela tjejmilenkitet. Vi drar upp till kungliga huvudstaden redan på lördagen så vi kan hämta våra nummerlappar i god tid. Och då blir det ju plötsligt tid över som kan läggas på några besök i butiker, fika och en god middag. Morgonen därpå laddar vi med hotellfrukost innan vi snabba och smidiga springer den vackra slingan på Djurgården. Låter som en utmärkt plan - inte sant?!

4 kommentarer:

Lisa sa...

Låter ju perfekt. Vet du att jag var med på tjejmilen en gång? Inte sprang men väldigt rask promenad, sen stannade vi kvar efter istället med middag.

Librarybeth sa...

Lisa: Ah, det visste jag inte. Låter också najs!!!

Anonym sa...

Å, det ska bli såååå roligt med extended version of Tjejmilen. Svenskt Tenn måste vi klämma in på ett hörn...
/Karin

Librarybeth sa...

Karin: Absolut!!!!!